Man blir så varm i hjärtat

När jag jobbar mer än en natt så brukar jag inte göra speciellt mycket här hemma, ingen städning och oftast plockar jag inte ens undan. I går när jag åkte såg här ut som "Kom och hjälp mig att dö".

I morse när jag kom hem så var här så fint så man blev rörd... ingen disk och rent och snyggt var här. Dessutom fick jag världens överraskning när jag öppnade kylen... dom finaste (och förmodligen största) cupcakes jag nån gång sett. Dottern har visst hållt sig sysselsatt i går. 




Vilken härlig början på en dag! 
Jag har precis smakat på en och den var gudomlig kan jag berätta =)


En stor kram till dig lilla gumman!


Kommentarer
Postat av: Qbrium

Hej, vad kul att du tog del av tipset från bloggen. Hoppas din son blir nöjd med mandeloljan. Men det gäller att ha tålamod. Ge den 4-5 veckor, MINST.



Många ungdomar har en vriden bild utav oljor och tror att de får MER finnar av det. Dags att skrota myten.



För övrigt har du en jättefin blogg. Brukar smygkika ibland, men har aldrig lämnat en kommentar. Kanske dags att börja? ;)



Kram

2011-10-25 @ 16:01:45
URL: http://4u-yourspace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...