Award



Jag har fått en Award av goa MammaJersmyr och tackar ödmjukast.
Den fick jag för att min blogg har betydelse för någon annan, vilket känns otroligt härligt =) Kika gärna in till henne!

Med awarden följer att man ska besvara 5 frågor, länka tillbaka till den man fick den av och skicka den vidare till 5 andra.
Så då börjar vi då...

1. Varför började du blogga?
Jag läste en del bloggar och tyckte att flera av dom var så himla hemtrevliga och mysiga och med en gemenskap som jag ville ta del av. 

2.Vilka bloggar följer du?
En del av dom jag följer kan man se i menyn till vänster, men förutom dessa så blir det en hel del pyssel-och handarbetsbloggar. 

3. Vilka favoritfärger har du?
Svart, vitt, rött och grått. Upplyftande hihi.

4. Vilka favoritfilmer har du?
Har nog ingen, men när jag vill se på film så ska det antingen vara en komedi så man får skratta av sig lite eller ett riktigt härligt drama så man får gråta en skvätt.

5. Vilket land drömmer du om att besöka?
Har ingen önskan om att besöka ett visst land men solsemester är inget för mig utan jag vill hellre veta mer om ett lands kultur, fina byggnader, mat o.s.v.... eller så vill jag shoppa =) Fast det är klart, skiner solen så är det ett plus.

Dessa bloggar har berört mig idag:
Nakit
Pysseliten
Monica
Pysselmani
Linda

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kanske har några bra mönster på hundkläder som du kan dela med dej av :) vore jätte snällt.

2011-09-22 @ 22:42:13
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gick in för att tacka för din Woohoo- kommentar:). Men blev så rörd när jag såg mitt namn på listan att jag kom av mig en stund. Tack:). Du är go du. Kram.

2011-09-22 @ 22:46:33
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: susanne

Grattis! Visst känns det bra, när man kan kan tillföra något till någon annan!

/ Kram Suss

2011-09-23 @ 10:03:56
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...