Recension: 100% Mineral från Yves Rocher

Det var längesedan jag skrev något om YRs produkter men nu är det dags igen.

Löst Pärlemorskimmer
Jag fick produkterna när det var mörka kvällar men jag tänkte direkt på sommar när jag fick se dom... snygg solbränna... härliga skimrande färger. Dessa har jag använt mycket och alla tre är favoriter med färger som jag tror att de flesta kan ha.



Ett problem var dock...
Det var inte helt enkelt att få ut något här, vilket gjorde att det gärna blev ett ojämnt lager på ögonlocken.

Mycket bättre, även om halva handfatet skimrar sedan =)





Den här kändes fantastisk... i början. Lätt att applicera, skön att hålla i och resultatet blev kanon.


Så här ser den ut efter ett tag och det inte längre går att göra den där snygga linjen. Synd, synd!







Ögonskuggspensel
Vad ska man säga... en pensel är en pensel är en pensel =)



Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilka dumma öppningar på skimret. Annars såg färgerna väldigt fina ut.



Sv:Jag älskar fynd =D

2012-06-15 @ 15:12:47
URL: http://cillapillas.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken dum förpackning på skimret!

2012-06-17 @ 23:07:18
URL: http://malinmalinmalins.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...