Bli en av Laris änglar

För några veckor sedan, när jag tänkte starta upp min blogg igen, så gick jag in på "Designa din blogg" för att få lite tips. Med bestörtning läste jag att Lari, som driver sidan, har drabbats av akut leukemi. Som lök på laxen äger han och hans familj ett mögelangripet hus som dom nu inte längre kan bo i. Det behövs pengar till att bygga upp ett nytt och det är här hans vänner kommer in i bilden, dom har startat en insamling till förmån för familjen. 
 
Läs vad Lari själv skriver om situationen... men ha en näsduk till hands för man blir otroligt berörd av hans ord. 
 
Gå också med i Facebookgruppen "Laris änglar", kanske finns det något du kan hjälpa till med. Här kan du också beställa sådana här fina nyckelbrickor.
 
 
Lari har hjälpt mig med bloggen i många smått förtvivlade stunder och jag hoppas verkligen att allt löser sig så att familjen till slut kan leva ett liv tillsammans... friska i sitt drömhus =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anettte

Så kul att se att du är tillbaka !!!
Usch låter som en riktigt otrevlig histiroa , får kika in o läsa !
kram

2012-10-18 @ 09:01:22
URL: http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se
Postat av: Jilina.se

Ja det e riktigt trist det som han råkat ut för. Räcker inte med en sak heller :(. Snygga nyckelringar. Ska kika in på facebooksidan. Inte vart in på DDB på länge.

2012-10-18 @ 16:56:49
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Cilla

Jag har oxå fått mycket hjälp från den sidan och jag tycker det är bra att dom startade Laris änglar.

Sv:Vad kul att höra att jag inte är ensam. Jag planerar redan hur det ska pyntas,haha!

2012-10-18 @ 22:08:41
URL: http://cillapillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...