Det var ju inte meningen...

...att det skulle bli en så lång paus. Jag vet att några av er har undrat om det hänt något men nej, livet går sin gilla gång och jag blev nog mest lite less på allt vad datorer heter. Ni ska dock inte tro att jag inte har haft koll, jag har smugit in hos er emellanåt fast inte gett mig tillkänna =)
 
Det märkliga är när man inte bloggar, det är att man gör det ändå... i huvudet. När sedan inläggen blir både oftare och längre på Facebook, då vet man, jag är en bloggare i själ och hjärta ;) Jag saknar skrivandet och framför allt så saknar jag mina bloggvänner. Kör igång så smått så får vi se vart det leder.
 
 
Bilden är från i somras. En bänk som gick sönder och fick bli ett blomsterbord istället.
 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Välkommen tillbaka, du har varit saknad :)

Svar: Tack för din jättefina kommentar och jag kan inte säga annat än: Detsamma!
Mariette

2012-10-10 @ 11:23:21
URL: http://lantisbulletinen.galantliv.se
Postat av: Lena

V Ä L K O M M E N tillbaka. :)
har saknat dej :)

Svar: Och jag har saknat DIG och din blogg!!!
Mariette

2012-10-10 @ 16:42:36
URL: http://lenahaga.blogg.se
Postat av: Linda

Kul att se du är tillbaka, har saknat dig.

Svar: Har saknat dig med =)
Mariette

2012-10-11 @ 23:24:55
URL: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...