Lite motigt

Veckovägning idag och det visar sig att jag har gått upp ett halvt kilo sedan i söndags. Jag gjorde en smygvägning då eftersom jag vet att jag ökar i vikt varje gång jag börjar träna. Har fått många förklaringar till det... samlar vätska... saltrubbning o.s.v. Bryr mig egentligen inte vad det är men det har varit likadant varenda gång. Det brukar ge med sig efter en månads träning men just nu känns det lite surt eftersom jag har ett viktmål.
 
 
 
Precis så är det!
Jag har helt enkelt blivit lite smartare sedan i söndags, vilket stämmer i och med att jag började träna igen ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Aha--- det förklarar en hel del ;)

2013-01-23 @ 16:26:22
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Linda aka Javamorsan

ja ibland få man helt enkelt bara accpetera läget. Men du det kommer ge sig i längden :)

Svar: Ja, det gör väl det ;)
Mariette

2013-01-25 @ 08:26:45
URL: http://justsaying.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...