Shopping för en gångs skull

Det är inte ofta jag går i affärer i lugn och ro men skulle köpa en present så då passade jag på att titta lite extra på rean också. Tiden går bara så himla snabbt när man går sådär och myser men det var välbehövligt med en "egendag" ...och lite kläder och smycken fick följa med hem :)
 
På Body shop blev jag sminkad av en gullig tjej så jag kände mig dessutom fräsch som tusan resten av dagen. 
 
 
Sen var det bara att inta solläge när jag kom hem ...och en stor kopp kaffe så klart
 

Kommentarer
Postat av: Lena

skönt med egentid.... :)

2013-07-20 @ 10:19:52
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...