Man ska aldrig ropa Hej

Här lade jag ut bilder på tältet där det stod så fint och en timme senare var allt kaos....
 
 
Knäckta grejer och nu började allt gå snett... hällregn, brända kakor, fick inte tag på allt jag skulle handla, affärer som stängde precis när vi kom dit, kraschade tallrikar och sist men inte minst... när jag skulle fotografera dotterns sista föreställning så upptäcker jag att någon norpat minneskortet. Allt gick att fixa utom just det och jag blev så totalt besviken :(
 
En massa onödig tid gick till tälten så klockan 2 inatt avslutade jag dukningen... Ja, vi fick ordnat tält akut och när vi kom hem på kvällen så stod det där och bara såg så härligt inbjudande ut :)
 
 
 
Nu ska jag sätta igång och städa det sista och sedan ska jag dekorera kakor och fixa sallad så det står härliga till. Idag känns det riktigt bra för idag tar min lilla tös STUDENTEN :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

grattis till henne och hoppas att alla missöden är över nu... :)

2013-06-17 @ 07:56:27
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Vanja

Usch vad trist med minneskortet :((
Hoppas att allt annat blev bra till slut iallafall! Kram!

Svar: Ja, det blev det tack och lov :)
Mariette

2013-06-17 @ 10:17:45
URL: http://lantisbulletinen.kopmanstorp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...