Så var livet tillbaka till det vanliga

...och det är kanske tur det innan huset gror igen och min kropp blir helt förslappad. Idag blir det fullt upp... jobba... träna... hjälpa sonen att få ordning på sitt rum (han har fått lite nya möbler)... ta ett tag här hemma om det blir en stund över... och slutligen spana in den där märkliga högen i tvättrummet som blev enorm efter att sonen gjort en raid på sitt rum. Tur att jag bara jobbar en kort tur idag, hur skulle jag annars hinna med att vara ledig?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är det jag säger... jobbet tar för mycket av fritiden :)

Svar: Hahahaha ja
Mariette

2013-09-05 @ 08:22:06
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: anjelica

lycka till! och i helgen kanske det blir lite ledigt :)

Svar: Om man har tur :)
Mariette

2013-09-06 @ 10:00:51
URL: http://anjelicca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...