Yves Rocher - Touch of Gold

Den här gången var det en fullträff både vad det gäller färger och produkter. Allt i snygga stilrena förpackningar i Guld. 
 

Quad Eyeshadow. Brun incandescent. Verkligen fina färger, det sitter på plats och "strösslar" inte ner på kinderna. En hit!

 

Mascara Volume Elixir. "Den krämiga formulan ger rejäl fyllighet utan att tynga ner, och ett resultat som håller hela dagen. Borsten är utrustad med dubbla fibrer för en perfekt applicering; de mjuka fibrerna ger volym utan klibb, medan de fastare fibrerna ger definition och längd."

 

Fin för den som vill ge ett naturligt intryck och snygga fransar. Jag som gärna krämar på och använder två olika mascaror tycker att det här är en perfekt "undermascara".

 

 

Concealer - Radiant Youth Corrector Pen. "Denna ljusreflekterande concealer lyser upp mörka partier, jämnar till huden och döljer ålderstecken. Den perfekt täckande formulan innehåller pärlemor omsluten av rosvax och ger en snabbt visuellt föryngrande effekt som håller hela dagen."
 
Penseln gör att det enkelt går att komma åt där det behövs, under ögonen, ögongropen, ögonvrån, näsgropen och mungipan... ja, det behövs på alla dessa ställen när man fyllt 45.
 
 
 
Grand Rouge lipstick. "Det ultimata läppstiftet för dig som vill ha oslagbar färg som verkligen varar. Förvänta dig maximal färgintensitet, lång hållbarhet – och inte minst en mjuk, knappt märkbar känsla som du kommer att älska. Med vårdande, utslätande kameliaolja."
 
Finns inget att tillägga... allt stämmer. Fast jag måste använda en konturpenna för att det inte ska flyta ut i rynkorna kring munnen hahaha.

 

 

Beautifying Dry Oil. "En skön torrolja som snabbt går in i huden och ger rikligt med näring. Huden får en fin, sammetslen yta med en strålande lyster, utan att kännas kladdig. Oljan från den oerhört näringsrika brasilianska andirobanöten innehåller en hög halt omega-9-fetter som gör huden mjuk och välmående."

 

Det där med sprayflaska fixar jag inte, jag har det på hela badrumsgolvet och ni kan ju se mig när jag halkar runt. Men doften är helt underbar och sitter i hela dagen så jag offrar mig :)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...