Trist början på året

Det har varit riktigt jobbigt de senaste månaderna; förkylning som inte ville ge med sig och därmed ingen träning, flera dyra oförutsedda utgifter som helt knäckte mig, motigt på jobb och så blev Tiny sjuk och vi trodde att vi inte skulle få behålla honom. Nu börjar jag kravla mig upp, ta tag i allt och bara beta av.
 
Det känns skönt att ha en blogg och därmed ett litet andningshål. Här kan jag pusta ut en stund :)
 
Han blir 10 till sommaren men jag vill inte förlora honom riktigt än
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Börjar med att säga Välkommen tillbaka till blogg världen ;)
Tråkigt att du har haft det kämpigt. Men det är bara att bita i det sura äpplet hur jobbigt det än är. För på något sätt så lyckas man besegra motgångarna :)
Jobbigt när ens djur blir dåliga.... Min blir 11 nu i år....och vette katten hur länge till jag får ha han... han är så stel och har svårt att gå.... när han har legat en stund.
Men det är kul att du är tillbaka iallafall :D

Svar: Man tror inte att man fäster sig vid ett djur så mycket som man faktiskt gör. Tack för ditt fina svar, det känns som en varm och go kofta som riktigt omfamnar en.
Mariette

2014-03-07 @ 23:33:01
URL: http://lenahaga.blogg.se
Postat av: conny

Bloggen är ett sätt att rensa skallen, för mig i alla fall.

Svar: Absolut! Jag har fått riktigt fina vänner genom åren via bloggen och det är dom man saknar när man inte bloggar :)
Mariette

2014-03-08 @ 22:53:50
URL: http://as1am.wordpress.com
Postat av: Linda

Åh, du är tillbaka:). Usch, det var inget roligt att läsa ni har haft det så jobbigt. Skönt att det slutade bra. Vill se fina Tiny läääänge till:).

Svar: Jaaa!! Vi får provsvar nu i veckan och hoppas så klart att allt är bra då :) Kikar in hos dig i kväll
Mariette

2014-03-10 @ 13:23:04
URL: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...