Det var det det

Fick ett av mina migränanfall igår kväll (kräk, kräk, kräk, huvdvärk, sova länge, frisk). Nu får jag det så sällan och då oftast på mina lediga dagar, men idag fick jag stanna hemma från jobb. Känns lite skumt sådär. Nu ska jag äta en rejäl frukost och sen ska jag njuta av dagen, det är toppenväder ju.
 
 Den här bilden tog jag häromveckan när jag tänkte delta i Fototriss med temat Mod. Jag skulle ge mig in i flocken av 100-talet kossor och fota, men det fanns inte en endaste ko när jag kom dit... kanske tur det :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...