Snackar för mycket

Nej, en dag i stickningens tecken blev det inte :D
Jag gick med i en grupp på FB där det ges städtips och då hyllas bikarbonatets fantastiska verkan. Vad kan jag säga... ni vet... jag var tvungen att testa hahaha.
 
Vasken skiner, ugnen är snygg och just nu körs diskmaskinen med bikarbonat för att bli lite fräsch. Testade att rengöra ryamattan men det hjälpte inte mycket, smutsiga hundar har legat där och det känns som att lösningen ändå blir att köpa en ny. Men jag är nöjd och ska testa fler grejer, ska bara köpa hem lite mer... bikarbonat.
 
Det går tydligen att använda till allt, kolla här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...