Börjar Facebook bli ointressant?

Ja, jag tror det faktiskt. Jag har alltid varit en riktig nörd när det kommer till datorer och sociala medier och jag tror knappt den första internetbutiken öppnade så var jag där med en gång. Internet har nog bidragit till att man kräver en viss utveckling och förändring i hyfsat takt och där har inte Facebook hängt med riktigt tycker jag. Det börjar bli lite tråkigt och från att ha gått in där flera gånger om dagen så kan det nu gå flera dagar innan jag tänker på att det ens finns. Visst hade det varit spännande med nåt nytt koncept nu istället...?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...