Nu ska nästa student planeras

dotterns student var vi ungefär 50 personer, nu till sonens så blir vi kanske 15-20 och jag är glad för att jag har dokumenterat det mesta från förra gången. Det blir bara till att bocka av efter listan och köra.
 
Några i min omgivning tyckte att jag var lite överdriven när jag skrev ned allt jag köpt, var jag köpt det och hur mycket det kostade. Jag skrev och skissade hur allt skulle se ut och dokumenterade sedan med bilder och slutligen så skrev jag efter festen hur mycket som gått åt.
 
Nu är jag riktigt nöjd med att jag är en organiserad "listtyp" och till dom som gjorde sig lustiga över det vill jag bara säga: "Ni kan ju be snällt så kanske, kanske ni får låna mina papper när det blir er tur!" 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

bättre att förekomma än förekommas ;)

Svar: Exakt min ståndpunkt ;)
Mariette

2015-04-14 @ 07:38:19
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...