Återhämtningsmål är grejen

Har känt mig trött i kroppen när jag har tränat och det har varit riktigt tungt emellanåt. Jag förstår att jag måste ändra kosten för att orka med så nu har jag börjat äta direkt efter träningen och redan nu känns det som att det faktiskt fungerar, jag har ökat på lite vikter på gymmet och jag blir inte så tung i kroppen på flåspassen. Nu blir det skärpning med bra mat och att äta var tredje timme som jag har gjort innan (och inte fattar varför jag strulat med).
 
Jag har inget behov av att ha synliga muskler men vill känna mig fast och framför allt stark i kropp och själ.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...