Finns ingen anledning att svälta sig

Det senaste året har jag haft stora problem med min mage och för 3 månader sedan bestämde jag mig för att sluta äta gluten. Nu tror jag inte att jag är glutenintolerant utan att det helt enkelt finns livsmedel som jag inte klarar att äta och gluten i stor mängd är ett av dom. Nu mår jag för det mesta toppen och har gått in för att hitta glutenfria alternativ till allt och då menar jag allt. Det har bakats och testats och nåt jag snabbt fick klart för mig var; att köpa färdiga produkter inte bara är dyrt utan också onödigt kaloririkt.
 
Naturligtvis har jag gått upp i vikt men nu ska det bort. Jag hatar att gå hungrig så i det här huset äter man ordentligt om man vill tappa några kilo.
 
Inte världens roligaste bild, är tagen med mobilen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ser gott ut. Jag har börjat min viktkamp igen idag,7 kilo ska bort.

Svar: Hejar på dig!
Mariette

2015-07-28 @ 16:10:49
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...