Gym är inget för veklingar

Så ligger jag då här på vardagsrumsgolvet och kommer ingenstans...
 
Var på gymmet i förmiddags och tappade koncentrationen för en tiondels sekund och då högg det till i ryggen. Eftersom jag har haft lite ont i ländryggen ett tag så har jag trappat ner rejält på vikterna, tack och lov för det idag, annars hade jag stupat på plats. Nu har jag så jädra ont att jag inte kan resa mig och jag börjar misstänka att jag får ligga här tills sonen kommer i natt hahaha ajajaj. Ahh nää, nu är jag kissnödig...
 
Det här hjälper inte ett skit kan jag säga
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

har du kommit upp ännu??? ;)

Svar: Ja och det måste ha sett jädrigt roligt ut :D
Mariette

2015-07-23 @ 09:07:02
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...